tirsdag den 28. februar 2012

Et STORT hit!! :D

Så fik jeg endelig tid til at lave mit projekt, er på grøn stue i den her uge, dvs at jeg er sammen med "store gruppen" dem som er på vej til skolen.
Satte mig ned, og fortalte dem at i dag skulle de selv tage billeder af hinanden, de skulle selv holde kameraet, og det i sidste ende skulle blive til et vende spil med deres billeder. De spurgte meget ind til det, og begyndte allerede at lege at de tog billeder af hinanden. Tog dem ud i grupper, nogle legede meget med det. Nogle af drengen lavede fjolle billeder, pigerne gjorde sig virkelig til på billederne, og andre syntes bare det var bedst at stå og smile og se søde ud på billederne. De fik så selv lov til at trykke på knappen, så de kunne se de billeder de havde tager, det grinte de meget over.
Så havde en god fornemmelse over mit projekt, efter talte de meget om at de glæder sig til at vende hinandens billeder når de skulle spille.
Så en super dag, men glade børn! :D

2 kommentarer:

  1. Fedt Mie! Godt de kommer igang ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var så godt endelig at komme igang! og dejligt at se deres reaktion :D

      Slet