tirsdag den 7. februar 2012

Læringsmål..

Her er mine læringsmål :)



    Læringsmål

1)   Jeg vil gerne undersøge børns kreativitet for/i medieverden.

2)   Jeg vil lære at løse konflikter på en positiv måde.

3)   Jeg vil undersøge hvordan børnene motorisk bliver udfordret.

4)   Vil undersøge hvordan pædagogerne gør det hjemligt for de børn som er der om aften/natten.

 
Begrundelse

1)   Det vil jeg for at få mere viden om børns viden om medier, og se hvad de egentlig finder på.
2)              For at blive bedre til at løse konflikter imellem børnene, og vil lære at gøre det på en måde så man ikke skælder ud.
3)                    Det vil jeg undersøge fordi det er en institutionen som ikke lige kan komme ud hver dag, så vil gerne se hvilke redskaber de så bruger.
4)   Det vil jeg undersøge, fordi det kan blive en lang dag for et barn, hvis det er der fra morgen til næste morgen. Også at institutionen overlapper nogle af de omsorgsopgaver, som normalt er forbeholdt familien.

Metode

1)      Jeg vil lave aktiviteter med børnene (medieleg), tage mit kamera med så de kan få lov til at lege med det., bruge deres fantasi.
2)             Vil læse nogle tekster om konflikter, og spørger pædagogerne på stedet hvordan de håndtere konflikter.
3)   Jeg vil observere
   4)                         Jeg vil snakke med pædagogerne om der er forskel på at være på arbejde om aften fremfor dagen, og så vil jeg observere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar